Сьогодні закінчується моя весна у якості щасливого водія, хочу поділитись враженнями про економіку покупки Ніссан Ліф і перші місяці експлуатації. Спочатку суха статистика:
- завдяки Electrocars і 15000$ отримано б\у авто з США у хорошому стані. З гніздом для швидкісної зарядки (CHAdeMO) і батареєю на 92%
- проїхали трохи більше 2000+ км
- один раз викликав евакуатор. Планова зарядка на трасі як на зло не працювала в той день, а “расход” авто з 5 пасажирами значно більший ніж я думав.
- в середньому по моїм підрахункам 1 км обходиться десь в 30 копійок по вартості електроенергії.
- з зарядками в Києві та Ірпіні-Бучі проблем не помітив, їх достатньо
Найбільше мені подобається плавне водіння в режимі ECO, яке повністю відповідає моїй манері їзди, отриманої ще в штаті Делавар. Умовно я її називаю “пенсіонер”))
Якщо без кондиціонера, то можна і 150 км проїхати на одному заряді. Якщо з ним і по трасі (без ECO), то реально 120-130 км.
Дружині дуже подобається тиха робота двигуна, поїздка “як і літаку”. Також сам автомобіль сімейний, є просторий багажник, відеокамера для парковки і в цілому все що потрібно! Окрім того, за електромобілями майбутнє і хотілось би щоб в Ірпіні і надалі було чисте повітря!!
Багатьох в першу чергу цікавить економіка Ніссан Ліф, тому ось проста фінансова модель. Вона покаже яке авто вигідніше при вашому денному (річному) пробігу, ціні і витратам пального, прогнозу по ТО і ремонтам.
Наприклад в мене вийшло, що у порівннянні з бензиновим Форд Фокус за 10000$ і річному пробігу 24600 км покупка електромобіля стає економічно вигідною після 3.2 років експлуатації. Якщо порівнювати з газовими авто, то думаю термін ще збільшиться, модель якраз і дозволяє рахувати різні варіанти.
Робіть власну копію таблиці щоб працювати із цифрами, актуальним саме для вас.
Більше про експллуатацію та типові питання власників ви можете знайти на форумі власників електромобілів.
Також не пропустіть статтю про економічний патріотизм на Сімейному Бюджету