CardService – це компанія, що надає споживчі кредити фізособам через картки лояльності магазинів.
⠀
Сфера їх діяльності: побутова техніка та електроніка, меблі, одяг та взуття, прикраси та аксесуари, туризм, автотовари, стоматологія, медичні послуги тощо.
⠀
Як це працює
⠀
Клієнт отримує карту лояльності від магазину, і кредитними коштами може розрахуватись за товар чи послугу. По суті, особа не здогадується, що кредит надає їй стороння компанія, а не магазин, який оформив карту
⠀
Середній термін кредитування – від 3 до 9 міс.
⠀
CreditService – це окремий напрямок кредитування компанії, що пропонує фізособам взяти один кредит на вигідніших умовах, щоб погасити усі свої споживчі кредити з високими ставками.
Українці мають можливість інвестувати у корпоративні облігації Кардсервіс /Кредитсервіс
Умови по облігаціях
⠀
✔ Дохідність – 24% в гривні (у $ – 15%, на даний час не випускаються)
✔ Виплата купонного доходу (%) – щоквартально
✔ Термін облігації – 5 років
✔ Мінімальний лот для покупки – 50 шт. (відповідно, поріг входу від 50 000 грн)
⠀
Що треба врахувати
⠀
Дохід від корпоративних облігацій оподатковується – 18% ПДФО та 1,5% військовий збір, тому реальна ставка буде не 24%, а 19,3% (24*0,805)
⠀
За умовами компанія має право щорічно переглядати дохідність по облігаціях і в разі зниження ефективності своєї діяльності знижувати ставку
⠀
Як купити
⠀
Через брокерів: Універ, Фрідом Фінанс, ICU
⠀
Комісія брокера складає в середньому 0,5% від суми, але не менше 200 грн.
Фрідом Фінанс також стягує комісію за вивід коштів – 250 грн за основну суму та 15 грн за вивід купонного доходу.
⠀
Ризики інвестора
⠀
Висока дохідність завжди означає високий ризик.
⠀
Гарантій від держави тут немає жодних, лише віра у бізнес компанії.
⠀
У разі великих прострочок клієнтів чи форс-мажорних обставин, є ризик банкрутства компанії і втрати коштів
⠀
Порада
⠀
На ризикові інвестиції не варто виділяти більше 10% від свого капіталу
Авторка: Оксана Балабан