Шановні партнери!
«Сімейний бюджет» завжди відкритий для нових можливостей і цікавих знайомств.
До Вашої уваги – пропозиція щодо розміщення рекламних матеріалів на нашому YouTube-каналі.
Тип взаємодії |
Опис | Умови розміщення* | Приклад |
Ціна, грн Планер iPlan.ua/Любомир Остапів |
Коротка інтеграція в новинарних Shorts |
Згадка компанії/ бренда в
щотижневому випуску економічних новин від Любомира |
Новина про компанію /бренд, тривалість 6-12 секунд | 5 000 | |
Інтеграції (блогер сам озвучує рекламу) Або
|
Замовник виступає партнером випуску, відео включає подяку партнеру
(30-40 сек.), лого партнера на екрані під час подяки, |
Mid roll (реклама в середині відео), можливе довгострокове партнерство |
https://bit.ly/3pLQTIK
|
12 000 / 15 000 |
YouTube shorts (блогер сам озвучує рекламу) |
пропозиція, дійсно корисна для аудиторії каналу “Сімейний бюджет”, тривалість відео до 1хв. | окремий ролик в дотичних плейлистах;
найкраще підходить для реклами бренду, НЕ (!) окремого сервісу (неклікабельні лінки в коментарі) |
https://bit.ly/3pVHPBn
|
14 000 / 18 000
|
Нативна реклама (блогер сам озвучує рекламу) |
користування сервісом, дійсно корисним для аудиторії каналу “Сімейний бюджет”, тривалість відео 3-5 хв. |
окремий ролик в дотичних плейлистах |
20 000 /
25 000 |
|
Інтерв’ю
(інвестори, власники бізнесів, керівники установ) |
Теми розмови, цікаві аудиторії каналу: особистість, власні інвестиції, керування власними заощадженнями | готове відео – 40-60 хвилин, зайнятість співрозмовника 1-2 години | https://bit.ly/4382JLU |
150 000 / 200 000 |
*контент, створений нами, перед випуском обов’язково узгоджуємо
Виробництво контенту з нашого боку здійснюється впродовж 14 днів після узгодження брифу чи сценарія. Після цього приймаємо одну ітерацію правок.
Хочеться зауважити, що ми прискіпливо ставимося до вибору партнерів.
МИ НЕ ПРАЦЮВАТИМЕМО з виробниками табачної і алкогольної продукції, творцями чорного PR, фінансовими пірамідами, Форексами та подібними організаціями, споживчими кредитами, ломбардами, фірмами секс-індустрії, компаніями та особистостями з неоднозначною репутацією.
Представників рекламних агенцій за більш детальною інформацією просимо звертатися до Наталі Гук natalya.gook@yahoo.com.