Як зробити переказ з українського банку на Interactive Brokers через Wise без карти Wise? Покрокова інструкція

На початку повномасштабного вторгнення Wise та Revolut дозволили українцям випускати віртуальні картки та відкривати рахунки в європейській юрисдикції. Проте рік по тому почали з’являтись певні обмеження. Сьогодні при реєстрації акаунту Wise на українську адресу сервіс просто відмовляє у відкритті рахунку. Тобто усе, що ви можете мати – це акаунт з обмеженим функціоналом. Але це зовсім не означає, що переказ грошей неможливий. Перекази коштів на InteractiveBrokers з комісією у 0,5% все ще доступні!

Покрокова інструкція як поповнити свій InteractiveBrokers, маючи обмежений акаунт Wise

Найдешевший і найпростіший спосіб переказу коштів через Wise – проводити платіж у євро. Ініціювати проведення платежу можна як з картки у євро, так і у доларах. Але зверніть увагу: в останньому випадку при поповненні InteractiveBrokers буде проведена автоматична конвертація у євро по курсу платіжної системи. Тому насамперед потурбуйтесь про наявність залишку коштів на вашій валютній картці в одному з українських банків, які дозволяють проводити такі перекази.

Наступний етап – додати вашу картку до Google-гаманця. Для цього знадобиться телефон на системі Android. Тож якщо у вас такого нема, доведеться придбати – якщо перекази ви плануєте проводити регулярно, вартість гаджету швидко окупиться. Перед створенням першого платежу необхідно прив’язати акаунт Wise до InteractiveBrokers:

  •   Виберіть опцію «Депозит» у кабінеті брокера.
  • Змініть валюту поповнення на євро.
  •   Знайдіть метод «Transfer from Wise Balance» та натисніть «transfer».
  •   На наступній сторінці брокер попросить вас авторизуватись у своєму акаунті Wise, ввівши логін та пароль для входу в платіжний сервіс. На цьому етапі ви отримаєте повідомлення про відсутність коштів на вашому рахунку. Це цілком логічно: оскільки у вас нема картки Wise, не може бути й коштів на рахунках. Ціль дій в іншому: передати InteractiveBrokers інформацію щодо акаунту Wise.

Що далі? Повертаємося до вибору методів поповнення рахунку брокера. Оберіть «Bank Transfer/SEPA» та перейдіть до отримання інструкції. Для цього введіть найменування сервісу, з якого буде проводитись платіж, суму поповнення та отримайте реквізити поповнення InteractiveBrokers у євро.

Тепер зайдіть у застосунок Wise на мобільному. Саме тут вам буде доступна опція оплати через GooglePay. Натисніть «send», змініть валюту переказу з гривень на євро та введіть суму платежу. Одразу побачите суму переказу з урахуванням комісії Wise, яка буде списана з картки українського банку. Оберіть «додати отримувача» та вкажіть його тип – бізнес. Внесіть InteractiveBrokers як отримувача коштів та номер рахунку IBAN з реквізитів брокера. Перевірте коректність раніше введеної інформації щодо переказу та, важливо, вносимо референс платежу. Йдеться про номер вашого рахунку в InteractiveBrokers, прізвище та ім’я його власника. Отримати цю інформацію ви можете у полі «Payment Reference».

Завершальні кроки. Треба обрати методі платежу GooglePay, валютну карту, з якої буде проводитись переказ, та перевірити суму комісії. Фінальним кроком треба підтвердити платіж у Wise. Насамкінець, не забувайте про необхідність попереднього інформування InteractiveBrokers про намір поповнення брокерського рахунку. Ось і все!

Якщо всі попередні кроки виконані правильно, кошти повинні надійти на рахунок брокера впродовж кількох годин.

ВАЖЛИВО: Не ризикуйте відразу великою сумою коштів при першому переказі. Для початку спробуйте відправити 10 євро, як тестовий платіж. Переконайтесь, що гроші зараховані, і масштабуйте успішний досвід.

Більше корисних нюансів, інформація, від чого залежить комісія при переказах та детальна відео-інструкція щодо переказу на Interactive Brokers через Wise з обмеженим функціоналом – у 6-хвилинному відео на Youtube-каналі «Сімейний бюджет» за цим посиланням: