[quote_center] В затишній і теплій кавярні Peaberry ми обговорили причини і техніки ведення Домашньої Бухгалтерії на першій зустрічі Kyiv Personal Finance Meetup. [/quote_center]
Тема звучала як «Домашня бухгалтерія 21 день або як не кинути».
Найяскравіші цитати 🙂
- «зарплата – как тюбик зубной пасты»
- «записывала и видела что много трачу. а меньше тратить не хочу. бросила»
- «еслы находишь время зачекиниться, то время записать расходы тоже найдешь»
Як загальні рекомендації прозвучали наступні практичні поради для початківців:
- Почати варто з записування всіх витрат
- Потрібно протриматися хоча б місяць (тобто > 21 дня насправді) і потім сісти проаналізувати данні
- Дуже зручно записувати готівкові витрати на мобілку, це займає 5-10 секунд. Наприклад сервіс Homemoney має зручні веб і мобільну версію, хоча на iPhone можна почати з максимально простого – Simple Finance.
Нарешті відповіді на питання «НАВІЩО???» ми знайшли такі:
- коли бачиш загальну картинку по витратам, то починаєш раціональніше тратити («нужны ли мне новые сапоги»
- знання суми «витрати на місяць» допомагає зрозуміти «скільки я маю заробляти», щоб дозволяти собі «мій» стиль життя і при цьому заощаджувати мінімум 10% від доходу
- записи дозволять планувати фінансові цілі і рухатись до них.
Як домашнє завдання учасники отримали статтю “пять финансовых советов”
Наступну тему мітапу визначили як «Домашня бухгалтерія для вагітних підприємців».
Поговоримо по соціальні виплати, податки ФОП та витрати у першій рік життя малятка.
Шукаємо експертів.