ПРОЕКТ: Національний Місяць Заощаджень
Національний Місяць Заощаджень
ПРОБЛЕМА:
Результати загальнонаціонального опитування про фінансову грамотність українців (грудень 2018) на замовлення USAID: Лише третина мешканців України говорить, що не живе сьогоднішнім днем, і тільки кожний п’ятий говорить, що краще заощаджувати, а не витрачати гроші.
Багато взагалі вважають гроші існують виключно для витрат. Це разюче відрізняється від фінансового світогляду жителів країн-членів ОЕСР.
Найнижчим рівень фінансової грамотності є у віковій групі громадян 18-25 років (молоді дорослі).
ЩО БУДЕ ЗРОБЛЕНО: Націоанальний Місяць Заощаджень
2.1. Facebook та Телеграм групи+на 30 днів по аналогії із онлайн марафонами схуднення. Участь в модерації групи та підтримки користувачів братимуть близько 18 фінансових радників.
2.2. Facebook та Телеграм інтерактивні боти з цінною інформацією.
2.3. Безкоштовний курс Заощаджуй! на платформі громадянської освіти ВУМ онлайн + вебінари.
2.4. Близько 300 просвітницьких офлайн заходів у партнерстві з ВГО “Асоціація нової економічної освіти” , ДК Партнер та НБУ 2.5. PR підтримка та соціальна реклама.
ЦІЛІ: Націоанльний Місяць Заощаджень
3.1. В національному масштабі на кінець 2019 – кожен третій українець скаже потрібно заощаджувати (+15% до 2018р).
3.2. В маштабі проекту 100 тис активних учасників, які відкладуть близько 150 млн грн. за листопад 2019р.
3.3. Молодь стане більш фінансово освіченою та свідомою щодо власного бюджету. Буде круто сказати “мені 21 рік і я почав відкладати на пенсію”
ЧОМУ ЦЕ ВСЕ ВИЙДЕ?
Вже є досвід успішних проектів.
1. Сімейний Бюджет пройшов шлях від персонального блогу до соціального медіа із 20 тис щомісячної аудиторії читачів.
2. Книга Любов та Бюджет є першої україномовною книгою по сімейні фінанси, перший тираж 1500 шт продано за рік. Другий тираж 3000 шт теж закінчується.
3. Створено професійну спільноту фінансових радників (18 учасників).
4. 146 тис хвилин переглянутого відео на Ютуб каналі Сімейний Бюджет за останні 365 днів.
5. 398 сертифікатів ВУМ онлайн за успішне проходження онлайн курсу.
6. 22 офлайн виступи Любомира протягом останнього року по темам заощаджень та інвестицій для різних аудиторій, від вагітних жінок до топ спецыалстів EPAM.
7. Потужні партнери: НБУ, Клуби Фінансової грамотності, Асоціація випускників Наукма, Global Money Week, ВГО “Асоціація нової економічної освіти”, університети, ГО Освіторія та інші громадські організації.
8. Створено спільноту приватних інвесторів початківців (Invest Meetup та група Українські інвестори). Проведено 6 зустрічей, надалі регулярні зустрічі в Києві (щоквартально) мільйонники (щорічно).
9. Співпраця з Могилянкою та УКУ в розвитку фінансових навичок студентів.
10. Щомісячні ігри Життєвий Капітал у форматі Любов та Бюджет.