як оформити допомогу при народженні дитини онлайн

як оформити допомогу при народженні дитини онлайн?? Все просто і займає 7-10 хв. Погодтесь це краще ніж кілька годин на орган соц захисту!

Так потрібно ЕПЦ, але його дуже просто безкоштовно отримати, і теж можна зробити онлайн!

мін соц політики, не мін юст)) e-services.msp.gov.ua

Перша частина – у розмірі 10320 грн – видається батькам через 2-3 місяці після подачі в соцслужби всіх необхідних документів.
Решта суми – щомісяця рівними частинами (по 860 грн) протягом наступних 3 років.

як оформити ЕЦП

Перелік документів:
– паспорти батьків
– свідоцтво про народження дитини
– банківські реквізити, куди будуть перераховуватися щомісяця кошти

Строки надання послуги

Розгляд документів щодо призначення державної допомоги відбувається протягом десяти днів від дня звернення. Рішення про призначення допомоги надсилається заявникові електронною поштою (або надається особисто – під час візиту) протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення.

Інфографіка як оформити допомогу при народженні дитини онлайн

як оформити допомогу при народженні дитини Онлайн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дані Мін соцполітики

Днями кількість онлайн-заявників на отримання допомоги при народженні дитини перевищила тисячну позначку.

Відтак електронна послуга, яку 30 березня 2017 року разом запровадили Міністерство соціальної політики, Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування, поступово набуває популярності серед новоспечених батьків.

За даними Держагентства, послугою вже скористалися у кожному регіоні України. Переважна більшість користувачів висловила високу оцінку електронного сервісу. Їм до вподоби легкий спосіб авторизації, зрозумілість інтерфейсу і підказки під час роботи з формою. Близько третини заявників – чоловіки.

Раніше подати документи на отримання допомоги можна було лише у паперовій формі під час особистого візиту до відділів соцзабезу. Так, 2016 року близько 400 тис. українців відвідали особисто органи соцзахисту населення, витративши на це купу часу.

Завдяки онлайн-сервісу запроваджено принципово новий рівень якості обслуговування. Всі необхідні документи можна подати у будь-який зручний час – 24 години на добу сім днів на тиждень – через Інтернет.

Більш того, завдяки налагодженій взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом скорочено кількість документів, які мають пред’явити заявники. Відтепер не потрібна копія свідоцтва про народження дитини – працівники управлінь соцзахисту самостійно перевіряють онлайн наявність відповідного свідоцтва у реєстрі актів цивільного стану.

Якщо користувач має електронний цифровий підпис (ЕЦП), результати розгляду заявки також надходять онлайн – на електрону пошту заявника. Але відсутність ЕЦП не є перешкодою для користування сервісом. У такому разі онлайн можна направити документи на попередній розгляд, що скоротить час особистого візиту до управлінь соцзахисту.